قلم میکروبلیدینگ فیبروز

فهرست مطالب

قلم بلیدینگ فیبروز

ابزار اولیه میکروبلیدینگ و تکنیک فیبروز قلم میکروبلیدینگ یا همان قلم بلید است. قلم بلید در طرح ها و اشکال گوناگون ساخته شده است ساده آلومینیومی , قلم بلید سر الماسی, قلم بلید اورجینال فی , قلم بلید های کپی فی , قلم بلید دو سر و بسیاری دیگر از انواع قلم بلید که کارایی همه آنها یکی است.یک وسیله غیر برقی است و در جدید ترین متد ها استفاده می شود. در حین استفاده از این قلم نیاز ندارید تیغه ها را تعویض کنید، در نتیجه سرعت وکیفیت کار شما بالا می رود. همچنین با استفاده از قلم بلیدینگ فیبروز از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می شود.

سوال اکثر تاتوکاران تازه کار این است که… چه مدل قلم بلیدینگی بخرم؟

  • سبک باشد
  • گران قیمت نباشد
  • بدنه آن زنگ نزند
  • هر مدل سوزن بلیدی به آن بخورد
  • خوش دست و خوش فرم باشد
  • به سادگی تغییر شکل ندهد

قلم بلید های مختلف در بازار هر کدام چه کارایی دارند

قلم بلید ساده

قلم بلید سر الماسی

قلم بلید دو سر

قلم بلید سه سر

قلم بلید اورجینال فی

قلم بلید های کپی فی

اصولا تمام قلم بلید های بالا از نظر کارایی هیچ تفاوتی با هم ندارند و در کیفیت کاشت رنگ هیچ تاثیری ندارد و صرفا به خاطر زیبایی و یا برند آن ها قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین توصیه سایت میکرو تب کو به شما عزیزان قلم بلید ساده آلومینیومی است که با کمترین هزینه می توانید بهترین قلم بلید را تهیه کنید.

البته باید توجه داشت یکی از ملاک های استایل یک تاتو کار می تواند وسایل او باشد. بنابراین گروهی از تاتوکاران به استایل و کلاس کار نیز اهمیت می دهند که در این صورت بایستی هزینه بیشتری بپردازند.

درفروشگاه میکرو تب کو تمام مدل های قلم میکروبلیدینگ را میتوانید مشاهده و در صورت نیاز خرید کنید.

برای اطلاع از قیمت قلم فیبروز می توانید تماس بگیرید 09904334249 ساکنین کرج- اشتهارد- ملارد- فردیس- هشتگرد می توانند به راحتی به فروشگاه میکرو تب کو مراجعه و خرید حضوری داشته باشند.

2/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *